1 Nov 2011

1.11.11

Ada apa dengan 1.11.11 ? Tak ada apapun [ bagi aku la ] .
Hanya sebuah tarikh .
Sama seperti yang lepas lepas .
Tapi aku peroleh hadiah dari seorang teman seperjuangan .
Sebuah puisi .
Yang diminta kala umur menginjak tua . [ tak malu bukan ? hee ]
Ini puisi nyerr . Klik sini (= .

Untuk teman ,
Terharu la sangat hati ini kala duduk diam baca puisi ini .
Terima kasih teman .
Ingin jugak reka puisi buat kau .
Tapi maaf .
Aku tak reti .
Tak reti reka ayat bunga bunga ke daun daun ke .

Buat teman dan juga teman yang lain,
Selagi mana aku mampu
Selagi mana kudrat ku ada
Aku akan bantu kau , wahai teman
Walau aku hanya ada sepasang telinga
Ataupun bahu waktu itu .

p/s : obses pada novel cinta tak menjadikan aku pandai bermadah kata . Dan dan ayat jiwang . hey !

No comments:

Post a Comment