30 Dec 2010

mulanya satu lagi perjuangan

Taadaaaaaaaaaa !!!
Heee ... [sambil buat iklan colgate depan lapie]
lawa tak ? lawa tak ? 
lawa lerr ... @-@
[hey , dengar kamu di sana cakap tak lawa . it's ok]
warna warni gitu .
meriah mak ngah !
semangat uh nak belajar ... 
kredit to Yana sebab suggest buat guna paint . (=

Pst !! Lawakan timetable kat atas ? See-the-hand lerr [bangga diri pulak] Yes ! Aku akan kembali ke medan perjuangan ku untuk bertempur . melaksankan tanggungjawab anak kepada ibu ayah aku . [mood tengah semangat ni] rasa dah tepu jerr duduk rumah . hati rasa tak sabar nak start kuliah . konon ! buat lerr timetable ala ala ketong zaman sekolah dolo dolo . [aish ! tak sanggup nak tengok hari jumaat . huwa !!!] sambil tu mulalah pasang azam [tiap sem baru azam nyerr sama"next-sem-aku-tak-nak-balik-selalu" [cumer jarang nak usahakan azam nyerr tu . ngaa ...
T A P I . . . !
bila dah jejak kaki di bumi sanun [kampus tercinta ku] mula lerr mengalami simptom :
1 . first day jejak kolej lagi dah homeSICK ! 
[tapi buat dosa bilang pada teman malas nak balik . ayat cover lerr wei ]
2 . bila tak dapat home-sweet-home sebab aktvt sana sinun kepala mula lerr ingat rumah . 
[memang kepala tu asik ingat rumah jerr]
3 . mengindam pulak masakan ibu . 
[call ibu nak makan itu ini , pastikan bila balik nanti ada . huyo ! besar mandat]
4 . makanan kat kampus mahal . baik aku balik jerr . murah FOC tu .
[cet, padahal memang nak balik tu . alasan saja ! hee ...]
bila dapat jer jejak kat bus Sten , nampak bus bus dan dengar suara merdu pakcik apek amoi akak 
"dik , JB dik" "kak , balik mana kak?" .hati tu bukan main lagi girang nyerr . tak boleh tunjuk secara live . kang nanti orang pikir "dier ni dah kenapa" . cover cober sikit kalau sakan pun . kalau ada geng kat sebelah takpa . share share dengan geng . kan sharing tu caring . dia pun paham perasaan anda . [geng home-sweet-home aku sepesen je . tapi dier lagi hebat dari aku] . kengkawan di kampus bising "kau ni asik balik jerr" dengan muka selamberr , telinga buat pekak kata kata  itu ibarat angin saja lerr . hey ... aku tau kamu iri hati dengan aku . wink wink wink ... 
pesanan buat teman : selamat kembali ke kampus & selamat belajar . i lap u all ... <3 <3

2 comments: