30 Dec 2010

Kawen

"Siapa nak kawen ? Siapa nak kawen ? Angkat tangan !!!" 
"Saya !! Saya !! "
Ngee ngaaa ...

Biler dengar kabar kawan nak "naik pelamin" , takpun rancang "buat nasi-minyak" , aih ! Telinga ni rasa sedap jerr dengar . Yelah . Nak kawan nak "bina masjid" tu . Tumpang gembira lerr . Then , masing masing berebut nak jadi pengapit lerr . Flower girl lerr . Yang tukang tabur bunga kat pengantin tu . Hee ... cute what ?
Tapi ...
Biler dengar kawan dah kawen , tak kisah lerr samaada rapat atau kureng , tetap rasa gembira jugak . Walaupun takat dengar saja . No biggie kalau tak dapat merasa nasi-minyak mereka tu . Cuma ... sikit kecik hati tu ada lerr . Tak nak lerr tipu tipu ni . Ngee ... Mungkin ada sebab mereka sebegitu . So , tak mahu lerr besarkan kecik hati aku tu , aku doakan mereka yang dah kawen tu , semoga panjang jodoh hingga ke anak cucu cicit ye (= . Okay ! Tutup kes kecik hati kecik hati ni . Dapat tengok majlis mereka melalui gambar-gambar , it's more than enough . Seronok jugak . Tiba tiba minda boleh fikir , bila aku nak kawen yerk ? Ngaaaa ... [(:
Tapi tapi tapikan ...
Kalau ler mereka itu terdiri dari golongan yang memang ler bestie everlasting , konpem kecik hati aku tu sebesar gajah . Huuu ... Sampai hati tak ajak aku join makan nasi minyak korang ? )= Takpa ... aku makan nasi dengan kicap manis Jalen pun jadi lerr . Sob 10000x T_T
Apa-apapun , aku tetap doakan kebahagiaan untuk kamu kamu semua dan kamu jugak . 




No comments:

Post a Comment