1 May 2011

Selamat Hari "Raya"

Assalam and good morning pals . And happy SUNDAY too (= [ waa ... so early ma i woke up this morn . malam tadi awal awal dah pengsan . gara gara excited dah "raya" ]



Now & finally , i'm freedom . Freedom from what ? From what what la . heee .
Setelah 4bulan lamanyerr , jiwa batin terseksa [ gara gara subjek subjek tough and killer ] , tepat jam 5.15pm , April 30th 11 , aku bersama geng yang lain selamat grad untuk semester 4 . Nafas lega tu memang dah boleh hembus tarik dah . Tapi tak jugak la . Penantiaan untuk result pun terseksa jugak . Whatever , aku nak ejoy puas puas dulu before melangkah balik ke kampus tersayang aku untuk semestar 5 [ waaa , dah senior seyh . hehehe ]




And so , ni la hari "raya" yang aku nanti natikan . Hah ? Raya ? Oh . Itu istilah ibu tersayang aku gunapakaikan kalau aku bersama adik adik tercinta enjoy tak study study [ masa zaman sekolah dulu la ] . Dulu kecik kecik , kalau disuruh ngadap buku tuu . Malas yang amat tu . Tapi ... kalau disuruh ngadap tv . Tak payah disuruh la . Memang rajin nyerr sentiasa ada la .
Kalau boleh memang nak duduk terus la dalam box tv tu . lalala ~


Tapi sekarang kesedaran ilmu tu penting , jadi rajin la study tu . Heee . Even kadang kala tu , mata tu macam nak terjojol jer dari kepala ni . Berpinar pinar tilik numbers sana sini . 

I love numbers even sometimes it do makes me feel like CRAZY+MAD .

No comments:

Post a Comment