3 May 2011

Eh , helo . Salah orang yerr ...

Holla and greetings to all .

Ini kisah dua hari lepas . Sedap sedap baru nak lena , message tone berbunyi . Ish , mengacau jer . Tengok tengok entah number makhluk bumi mana entah yang baik hati kacau sleep-time aku . Dah tu ditanya pulak siapa aku ? eh eh . Sapa text sapa ni ? Supposedly , makhluk bumi tulah di tanya "sapa kamu?" .

Nak diimbas kembali , aku la yang tersalah called at first dan berkata " sorry , saya salah number " . Thought that makhluk bumi understand la what i'm say masa tu . [ pelik la jugak , makhluk bumi tu rajin benor simpan number mahal aku . heeeh! ] . Yang menyampah nyer tu , gara gara aku ni taknak bagi tahu siapa aku yang cun ni .
" Apa la susah sangat nak bagitahu siapa u . Bukan nyerr i nak usha u pun . perasaan . "


Hahahaha !!! What the h*** la . Buang karan aku la nak perasaan . Sikit pun aku tak berperasaan . Sorry la . U've got wrong person .

p/s : berhati hati di jalan raya . lepas ni kena kompon kan dulu number phone yang nak di-dail tu number siapa . =;=

No comments:

Post a Comment