22 May 2011

1st-ly , i'm going to say " Welcome to be warga UiTM to my sweetheart sista " . UiTM di hati ku ~~ Heee ... Semalam , bermula lerr beliau sebagai siswi UiTM Kuala Pilah . After Asar , beliau dan adik adik yang lain kena la ber-"struggle" hadapi musim MDS untuk seminggu . Hahaha . Rasala " azab " nyerr . Tapi aku rasa over-excited pulak masa sibuk ke hulu hilir ikut beliau masa daftar kolej . Macam aku pulak yang daftar . Masa aku dulu , tak rasa sangat excited sebegini . Rasa nak kembali ke zaman itu . Cuma , taknak la yang kena lari lari , makan kena 5 minit tu . Heee ~ [ zaman mms yang azab seksa tapi seronok . rugi sapa tak alaminya ]

BTW , agak mencabar la jugak untuk sampai ke kampus Benting tu . Waaa ... jalan yang bengkak bengkok plus dengan "harta-karun" lembu yang sepah sepah . Nasib laa . Nasihat aku , nak pergi sana kereta tu tak payah la cuci sampai kilat beno . Dan dan tayar tak payah kasi lawa . Hehek . But , the environment over there was nice . Kira ulu jugak la . Just like my campus . Cuma bezanya , kampus aku tu dikelilingi jirat jirat cina .Menyeramkan kalau malam malam lalu jirat tu . Untung sabut , tak pasal pasal jumpa apek lompat lompat tepi jalan . Huwaaaa ~ !

kampus yang dikelilingi jirat cina - kampus aku la tuu
[ welcome to UiTM Johor , juniors ( =  ]



No comments:

Post a Comment